wtorek, 3 czerwca 2014

Informacja

           Hej! Witam wszystkich. Wiem, że znów (tak... "znów" -_-) była pewna przerwa, ale teraz takie wieści, że w ciągu tych dwóch tygodni mam ostatnie poprawki i wyciąganie tych wyższych ocen. Mniej więcej już około 18 czerwca (terminu, do którego należy wystawić wszystkie oceny) aż do końca wakacji notki z pewnością będą się częściej pojawiać. Po wakacjach, jako że jest to mój ostatni rok w tej szkole, muszę porządnie wziąć się za naukę, aby dostać się do liceum plastycznego. Liczę na zrozumienie z waszej strony :) .
Teraz jednak nie myślmy o tym! Jak na razie dla wszystkich interesujących się moim blogiem wieści są dobre, bo notka jest w trakcie tworzenia a niedługo będę pisać częściej!

           Zastanawiam się również, czy nie dodać na blogu po raz pierwszy moich własnych zdjęć. (Jak na razie myślę tylko o kilku, przykładowo, z mojego planowanego wyjazdu do Szwecji ). Jeśli chcielibyście je tutaj zobaczyć, piszcie śmiało. 

           Ostatnie co mam teraz do powiedzenia... mam nadzieję, że jeszcze nie zapomnieliście o moim blogu i ciągle jest nim pewne zainteresowanie :) Teraz, gdy liczba czytelników wzrasta na taką, jakiej jeszcze wcześniej nie miałam (tak, nie było tego sporo... nigdy XD ) chcę pracować i rozwijać bloga dalej! Być może osiągnę w tej dziedzinie wielki sukces... chciałabym ;/, ale bez waszej pomocy mi się oczywiście nie uda! 
To wszystko na dziś. Serdecznie dziękuję za uwagę i życzę miłego dnia oraz tych ostatnich tygodni w szkole :) Na razie! <3






7 komentarzy:

  1. No więc. Cieszę się niezmiernie, że notki będą się pojawiały coraz częściej. :33
    Życzę Ci również, żebyś wszystko zdała i z łatwością przeszła tą klasę, jak i 3 gimnazjum. Tak samo pewnie, jak inni czytelnicy. :>
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. OMG, Roksana, gdzie ty jesteś? 😭😭😭

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś tu jeszcze,...? Jednak dobrze, że zajrzałam. Wpadnę tu. Zaczynam znów.

      Usuń
  3. Hej! Dopiero dziś natknęłam się na tego bloga i muszę przyznać, że się wciągnęłam. Mam nadzieję, że to jeszcze nie koniec. Życzę weny oraz żeby wszystko się u ciebie tam ułożyło. ;**

    OdpowiedzUsuń
  4. Napiszesz coś jeszcze? :C

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedy next? Nie mogę się doczekać, a ty obiecałaś.

    OdpowiedzUsuń